Розвиток топ-менеджерів

Ми додали нові програми з метою подолати нові викликі.

  • Різноманістність та Інклюзивность, як створювати відчуття приналежності

  • Як нормальна людина змінилася під час війни (реальна психологія)


Програми тренінгів

  • Коучинг як стиль керівництва

  • Корпоративний менторинг

  • Відповідальне “доросле” лідерство

  • Культура фідфорварду. Працюючий фідбек

  • Рівні зрілості та стилі керування

  • Мотивація на “горіння”, а не вигоряння

  • Емоційний інтелект

  • Жіноче лідерство


Ключові теми програм

Коучинг як стиль керівництва

  • Основна різниця стилю «коучинг» від стандартного керівництва

  • Ефект коучингового стилю у лідерстві, наслідки коректного коучингу

  • Коли можна застосовувати коучинг, які вимоги від керівника та підлеглого для того, щоб починати коучинг. Рівні зрілості

  • Обмеження коучингу своїх підлеглих

  • Головні запити, які краще вирішувати коучингом

  • Ключові техніки коучингу для застосування роботи керівника з командою

  • Складнощі коучингу як стилю лідерства, як подолати

Корпоративний менторинг

  • Типи впливу на команду. Різниця з коучингом

  • Який формат корпоративного менторингу найбільш ефективний

  • Як обрати пару ментор/менті

  • Ефекти менторингу у компанії та особисто для ментора та менті

  • Компетенції ментора. Ключові інструменти впливу

  • Схема менторингу, кількість та формат зустрічей, формування запиту з технікою «1-2-3», робочий зошит ментора та менті

  • Діагностична зустріч, проміжна та підсумкова розмова

  • Складнощі запитів. Складні менті та як реагувати

Відповідальне “доросле” лідерство

  • Рівні зрілості підлеглих. Як визначити

  • Ключові дії керівника на кожному рівні зрілості з метою виховання дорослих самостійних гравців

  • Причину чому команда опирається автономності та «дорослості». Як керівник може вплинути на бажання змінюватися на «дорослішати»

  • Ключові кроки на шляху «дорослішання» підлеглого, до чого треба бути готовим

  • Техніка активізація відповідальності «Три магічних запитання»

Культура фідфорварду. Працюючий фідбек

  • Різниця між зворотнім зв’язком та запитом про поради на майбутнє

  • «Світлофор» зворотного зв’язку (ЗЗ)

  • Червоний ЗЗ. Як зробити так, щоб критичний ЗЗ був сприйнятим та спрацював так, як очікується

  • Жовтий ЗЗ. Що є насправді конструктивний ЗЗ. Основні правила працюючого зв’язку. Техніка «Зірка» - 5 кроків для прозорого ЗЗ.

  • Зворотній зв'язок для підлеглих високого рівня зрілості. Основні елементи, діалог, настрій. Як підготуватися до ЗЗ з підлеглим-експертом.  

  • Техніка «5+1 кроків» - єдиний шлях досягти дійсної мети зворотного зв’язку.

  • Зелений ЗЗ. Ви думаєте, що вмієте надавати визнання та хвалити?

  • Ключові правила похвали. Мова тіла та емоцій – як використовувати слова таким чином, щоб вони дійсно додавали мотивації команді.

Мотивація на “горіння”, а не вигоряння

  • Базовий цикл мотивації (базовий як «завантажений» природою)

  • Трикутник вигоряння та квадрат мотивації

  • Три типові помилки керівника на стадії мотивації

  • Тимчасова «дитяча» мотивація: «колискова» або казки жахів.

  • Техніки «дорослої» партнерської мотивації

Емоційний інтелект

  • Автентічні та рекетні емоції. Для чого нам потрібен «рекет»? як працює вторинна користь.

  • Мандала емоцій. 6 базових емоцій. Як можна коригувати свій стан, щоб не доводити себе до сказу.

  • Звичні та емоції-табу. Звідки беруться емоційні сценарії та як ії змінювати під свої актуальні потреби.

  • 4 кроки між стимулом та реакцією, які дозволять зберегти себе та здорові відносини.

  • Свідома реакція: як ми маємо обирати свої емоційні та поведінкові «відповіді».

  • Мета свідомій реакції – зберегти себе, заявити та утримувати свої кордони, визначати «свої/чужі» з сьогодення, а не минулого.

  • Прямі комунікації – як розмовляти він-він. Який особистий тригер має зупиняти автоматичне відреагування та змінювати на свідому обрану реакцію.

 

Жіноче Лідерство | Women Leadership

STAY READY
in order not to “get ready”
when the opportunity comes along!
— Executive Coaching philosophy

Останім часом все більш жінок отримують пропозиції зайняти крісло у раді директорів. Але деяким складно пройти конкурс при підборі. Іншим, хто пройшов, складно витримувати напруження на кожній зустрічі з колегами.

Жінки топ-менеджери - це не стільки досвід у професії та керуванні командами, скільки:

  • вміння помітно позиціювати себе та свою команду,

  • витримка та міць у просуванні власних ідей,

  • сильні особисті та бізнес цілі, міцьна незалежна самоідентичність